Nou projecte educatiu 2020

L’Escola Municipal de Música Conrad Saló presenta nou projecte educatiu per al curs 2020-21

Davant la impossibilitat de realitzar les Portes Obertes de l’Escola de forma presencial, el claustre de l’Escola Municipal de Música Conrad Saló ha elaborat el vídeo “Una escola de música per a tothom” per presentar el nou pla d’estudis que estrenarà el proper curs, un nou projecte basat en un model d’escola globalitzadora, socialitzadora i participativa. La pràctica abans que la teoria, creativitat i improvisació, els valors de fer música en grup, són els principis que defineixen el nou projecte educatiu. L’objectiu principal és posar la música al servei de tota la ciutadania i arribar a un públic més diversificat a través de diferents programes adaptats: tant per a qui vulgui aprendre i gaudir de la música com a experiència vivencial, com per a qui tingui una vocació professionalitzadora. Un altre objectiu del nou Pla d’Estudis és consolidar el tret identitari de l’Escola com a escola de cobla, potenciant els seus instruments i la pervivència de la Cobla Conrad Saló. Aquest nou pla d’estudis anirà acompanyat d’una actualització a la baixa dels preus públics de l’Escola Municipal de Música. En aquest vídeo es presenta, també, l’oferta de places d’instrument per al nou curs escolar.

Podeu consultar tota la informació del nou projecte educatiu a la nostra pàgina web:  www.escolaconradsalo.cat. El període d’inscripcions està previst per a la primera quinzena de juliol per als alumnes actuals, i per a la segona quinzena de juliol per al nou alumnat.

La música que acompanya el vídeo compta amb la col·laboració de tot l’equip educatiu del centre, que ha enregistrat des de casa una versió de la cançó “Escriurem” de Miki Núñez arranjada especialment per l’ocasió. Esperem que el gaudiu!